Vuonna 2010 Patja on virtaa täynnä, kuten 15-vuotiaalle sopii. Palvelu uudistui loppukeväästä 2010 , ja kyseessä oli suurin kerralla toteutettu kehitysloikka tähän mennessä.
Uudistus oli johdonmukaista jatkoa Fujitsun viestille Riittäisikö puoletkin. Patja-uudistus vastasi tarpeeseen optimoida asiakkaan ict-infrastruktuuri ja
tuottaa palvelut vihreämmin ja kustannustehokkaammin.
Pilvipalveluita ovat tyypillisesti sähköposti, palvelinkapasiteetti ja vakiomuotoiset sovellukset. Kolmannen osapuolen palvelut voidaan liittää Fujitsun palvelinkeskuksessa tuotettuihin palveluihin.
Palvelimien ja työasemien virtualisointi vähentää laiteinvestointeja. Patja-palvelusta tuli päätelaiteriippumaton.
Palveluintegroinnin avulla Fujitsu ottaa vastuun asiakkaan muiden perustietotekniikkatoimittajien palvelusta, mikä helpottaa it-ympäristön hallintaa.
Patja-palvelun kansainvälinen kattavuus parani merkittävästi. Etätyötä paiskiva ja maailmalla liikkuva henkilöstö pääsee hyödyntämään vastaavaa palvelua kuin toimistolla työskentelevätkin.
Patja 2010
Käyttäjäystävällinen – erottuu erinomaisella käyttäjän huomioimisella
Kehittyvä – uudistuu säännöllisesti
Kansainvälinen – vakiomuotoinen myös ulkomailla
Vihreä – säästää sähköä ja pienentää hiilijalanjälkeä
Optimaalinen – optimoi asiakkaan ict-infrastruktuurin
Työtä tehostava – monipuoliset työkalut työntekoon |
|