ServiceNow lujittaa asiakaspalvelun hallintaa

Net 1/2016,  7.11.2016

”ServiceNow on nopeasti nousemassa palvelunhallinnan yleisimmäksi alustaksi. Kyseessä on laaja kokonaisuus, joka ei todellakaan ole pelkkä tiketöintiratkaisu”, toteaa myyntipäällikkö Eero Walden Fujitsusta.

ServiceNowFujitsu osti viime kesänä norjalaisen Symfoni ESM:n. Samalla Fujitsusta tuli Pohjoismaiden suurin ja yksi Euroopan suurimmista ict-palvelunhallintajärjestelmä ServiceNow’n tarjoajista.

Yrityskaupan myötä Fujitsu kaksinkertaisti kykynsä toimittaa suuryrityksille palvelunhallinnan konsultointia, käyttöönottoa ja hallintapalveluja. Fujitsulle siirtyivät Symfoni ESM:n neljä yhtiötä Suomessa, Norjassa, Belgiassa ja Hollannissa. Toiminta on laajinta Suomessa, jossa yrityksen palveluksessa on 30 asiantuntijaa.

ServiceNow on nopeasti kasvamassa palvelunhallinnan yleisimmäksi alustaksi. Symfoni ESM:n konsultit ovat toteuttaneet yli 350 ServiceNow-hanketta ympäri maailmaa. Yrityksen kokemus suuryritysten palvelunhallinnan strategiasta, käyttöönotosta, integroinnista ja koulutuksesta on huipputasoa.

”ServiceNow on laaja kokonaisuus, ei pelkkä tiketöintiratkaisu. Teemme laajaa kehitystyötä, esimerkiksi työnohjaukseen, aulavastaanottoon, markkinointiin, laadun mittaukseen ja mobiiliin kenttätyöhön. Integrointiosaamisemme on vahvaa ja ServiceNow tarjoaa monipuoliseen sovelluskehitykseen modernit rajapinnat. Esimerkiksi ennestään vahva SAP-osaamisemme tuo paljon uusia mahdollisuuksia asiakkaillemme ja niitä on myös päästy jo toteuttamaan”, selvittää Eero Walden (alla vasemmalla).

Symfoni

Asiakkaiden ja analyytikoiden suosikki

Symfonin osto vahvistaa merkittävästi Fujitsun ServiceNow SaaS -konsultointia, käyttötukea, it-palvelujen hallintaa sekä asiakaspalvelujen hallinnan ratkaisuja. Symfoni ESM:n noin 80 työntekijää liittyvät osaksi Fujitsun ServiceNow SaaS -tiimiä, johon kuuluu tällä hetkellä 150 työntekijää Isossa-Britanniassa, Belgiassa ja globaaleissa palvelukeskuksissa ympäri maailmaa.

Symfonin asiantuntijat konsultoivat erilaisissa palvelunhallinnan projekteissa.

”Fujitsun ja Symfonin yhteinen osaaminen kattaa laajasti palvelunhallinnan kokonaisuuden. Olemme asiakkaan tukena valintatilanteesta lähtien. Rakennamme ratkaisut, toteutamme ne ja tarjoamme jatkuvan tukipalvelun. Lisäksi olemme virallinen ServiceNow-kouluttajakumppani”, kertoo myyntijohtaja Hannes Hirvikallio (yläkuvassa oikealla) Symfonista.

ServiceNow on modernin yrityksen työväline, joka on saanut muun muassa oikean ylänurkan huippusijoituksen Gartnerin nelikenttäarvioinnissa.

”Pystymme tarjoamaan asiakkaillemme joustavuutta ja kustannusten ennustettavuutta, kuten Gartner ja muut analyytikot ovat palvelusta todenneet”, Hirvikallio mainitsee.

Kysy lisää: Eero Walden, p. 040 8358 280 

Lisätietoja
info@fi.fujitsu.com

Julkaistu Net-lehden numerossa 1/2016,  7.11.2016

Facebook  Twitter  Google  LinkedIn